پنج سؤال که قبل از انتخاب آرایشگر روز عروسی باید بپرسید

پنج سؤال که قبل از انتخاب آرایشگر روز عروسی باید بپرس

شادی و هیاهوی یک روز بزرگ، در میان اشک و ها و لبخند ها و پایکوبی و … همه دوست دارند که در روز جشن عروسی، در بهترین شکل خود ظاهر شوند. آرایش شما در این روز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. نه تنها مدل آرایش باید با چهره شما سازگار باشد بلکه آرایش باید در تمام مدت جشن، درخشش و شادابی خود را به طور کامل حفظ کند. مطمئنا در انتخاب آرایشگر این روز بزرگ عروسی، استرس بسیاری به همه وارد می شود. به ویژه وقتی که انبوهی از آرایشگرهای حرفه ای را به شما معرفی می کنند و انتخاب برای شما بسیار سخت می شود. جواب دادن به سوال های زیر قبل از انتخاب آرایشگر می تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. 

آیا می توانم نمونه کار شما را ببینم؟

 توجه به این نکته برای انتخاب کسی که بتواند مطابق انتظارات شما عمل کند، بسیار حیاتی است. آرایشگران اغلب وقتی صحبت از هنر و صنعتشان  آرایشی می شود، سبک خاص خود را دارند. با وجود این که یک هنرمند باید از پس اجرای مدل های مختلف بر بیاید، ممکن است در یک مدل یکسان، سبک کاری یک هنرمند بیشتر با سلیقه شما هماهنگی داشته باشد. مشاهده نمونه کارها باعث می شود که بهترین و نزدیک ترین آرایش صورت و مو  به سلیقه خود را پیدا کنید.

آیا به محل من خواهید آمد؟

 اگر آرایشگر بتواند پیش شما بیاید، می تواند استرس روز جشن عروسی شما را کاهش دهد. اگر تصمیم دارید قبل از برگزاری مراسم  عکس بگیرید، باید برای آن برنامه ریزی کنید. باید از وقت بهترین استفاده را ببرید. این کار به هماهنگی بیشتر و کاهش هزینه ها هم کمک می کند. 

آیا خدمات دیگری مانند  ابرو و مژه مصنوعی را هم شامل می شوید؟ 

برخی از آرایشگران، یک یا دو هفته قبل از روز عروسی با مشتری خود را می بینند تا ابروهایش را شکل دهند. از کار روی ابروهای خود در روز عروسی خودداری کنید تا قرمزی یا تحریک پوست به حداقل برسد. در مورد روش آرایش مژه ها مثل اکستنشن مژه و یا مژه های مصنوعی هم اطلاعات درستی به دست آورید.تا در روز جشن عروسی خود حساسیت و قرمزی چشم برایتان همراه نداشته باشد.

از کدام برند استفاده می کنید؟ 

بسیاری از آرایشگران با برند ها و محصولات دلخواه خود کار می کنند. به خاطر داشته باشید که برندهای مختلف روی پوست های مختلف، واکنش متفاوتی نشان می دهند. اگر درخواست خاصی دارید، مطمئن شوید که برند مورد استفاده با پوست شما سازگاری دارد. اگر برند خاصی مورد نظرتان است، با آرایشگر مطرح کنید تا شاید بتواند از همان برند مورد نظر استفاده کند.

آیا شما یک برنامه آرایش آزمایشی ارائه می دهید؟

 اگرچه نمونه کارهای آرایشگر، نمونه بسیار خوبی برای قضاوت است، اما دیدن مهارت به صورت عملی می تواند خیال شما را راحت کند. می توانید به شکلی آزمایشی از او بخواهید تا قسمتی از صورتتان را آرایش کند. بعد از آزمایش، تعداد زیادی عکس بگیرید تا و تصویر خود را در دوربین با نمونه های مدنظرتان مقایسه کنید. همچنین حتماً قبل از قرار ملاقات، از او بخواهید تا در مورد نحوه آمادگی پوست برای ارایش اصلی به شما اطلاعات دهد. بسیاری از آرایشگران از شما می خواهند که با چهره ای تازه، تمیز و مرطوب به آرایشگاه مراجعه کنید. آرایش طبیعی برای روز عروسی بسیار مناسب است و تغییر زیاد و آرایش خیلی زیاد  برای کسانی که عادت به آرایش ندارند خیلی کاره درستی نیست  تا بتوانند تا در روز عروسی احسای خوبی نسبت به خودشان داشته باشند.