هشت راه تقویت روابط زوج ها بعد از عروسی

راه تقویت روابط زوج ها بعد از عروسی

از گذراندن زمان بیشتر در کنار هم تا روشن تر و صادق تر بودن تر بودن و … در ادامه هشت راهکار در روابط بین زوجین مطرح خواهد شد که شما و شریک زندگی تان بهتر است در 

روابط آینده تان در نظر بگیرید.


: زمان بیشتری را با هم سپری کنید

 برای انجام کارهای بیشتر به عنوان زوج ، هدفی را تعیین کنید. این که آیا کارهای روزانه را تکمیل می کند یا جشن هایی خاص را برگزار می کنید، راه حل همیشه خودش را به شما نشان می دهد. همیشه می توانید راه های بیشتری برای لذت بردن از شرکت خود پیدا کنید.

 

 :با هم قرار بگذارید 

مانند اوایل دوره آشنایی با هم قرار بگذارید. به یاد داشته باشید، لازم نیست یک قرار گران و یا فانتزی باشد.

 

 :با هم صادق تر باشید 

 اسرار کمتری داشته و بیشتر ارتباط برقرار کنید. پیمانی تهیه کنید تا همه چیز را به یکدیگر بگویید و قطعاً روابط شما بهبود می یابد.

 

 :تجربیات جدید را امتحان کنید 

احساس می کنید در یک رودخانه گیر کرده اید؟ با شریک خود قسمتی از مشکلتان را بدهید تا در حل این مشکل نقشی داشته باشد. از امتحان کردن غذاهای مختلف و آزمایش فعالیت های هیجان انگیز گرفته تا مسافرت به مکانهای عجیب و غریب و … آغوش خود را به سوی تجربه های جدید و مشترک باز کنید.

 

بر صمیمیت بیشتر تمرکز کنید

 در ملا عام علاقه خود را ابراز کنید. برای همدیگر نامه ای عاشقانه بنویسید. حرکات عاشقانه خودانگیخته و خلاقانه را به زندگی خود اضافه کنید.

 

 به عنوان زوج، وقت بیشتری را با دوستان و خانواده بگذرانید

 با گذراندن وقت با خانواده و دوستان در کنار هم، رابطه خود را به سطحی عالی برسانید. به عنوان یک زن و شوهر و بودن در کنار عزیزان، روابط هر دوی شما قوی تر خواهید شد و این یک وضعیت برنده است.

 

حداقل یک بار در روز بگویید  دوستت دارم

اگر قبلاً این کار را نکرده اید، هر روز بگویید “دوستت دارم”. به عزیزان خود نشان دهید که چقدر اهمیت دارند.

 

: کارهای خوب را برای یکدیگر انجام دهید

وقت بگذارید تا همراه شخص مهم زندگی خود باشید. از آشپزی شام گرفته تا  هدایای غیر منتظره و … این اقدامات کوچک می تواند تأثیر زیادی بگذارد.